مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

همه چیز درباره تعمیر جاروبرقی


در این مقاله تمام مشکلات مربوط به تعمیر جاروبرقی را توضیح می دهیم. توجه داشته باشید که مطالب مربوط به تعمیر لوازم خانگی صرفا جهت اطلاعات عمومی بوده و توسط صنعتگران مورد استفاده قرار می گیرد، تعمیر جاروبرقی توسط افرادی که دانش کافی در زمینه تعمیر لوازم خانگی ندارند می تواند خطرآفرین باشد. برای تعمیر جاروبرقی توصیه می شود از خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش استفاده کنید.

سوئیچ برای جدا کردن جاروبرقی آسیب دیده است

مطمئن شوید که با اهم متر آسیب دیده است. اگر آسیب دیده است، آن را تعویض کنید.

زغال سنگ در موتور جاروبرقی کثیف است

به طور کلی، پس از مدتی کار، روغن و گرد و غبار می توانند به عنوان یک بافر بین زغال سنگ و ذرات کلکتور عمل کنند. و از جریان آب جلوگیری می کند. با ماسه نرم، برگ ها و بالای زغال ها را به آرامی تمیز کرد. سپس براده ها را تمیز کنید تا زغال چوب و برگ ها به خوبی در تماس باشند.

موتور جاروبرقی خراب است

اگر برس‌ها به دلیل فرسودگی کوتاه‌تر از حد معمولی شدند، آنها را درپوش بگذارید و با برس‌های جدید جایگزین کنید. سیم پیچ های سوخته: سیم پیچ های آرمیچر ممکن است به دلیل کار زیاد بسوزند. در این حالت می توان آن را با بویی که از سوختن شرلوک روی سیم ها می آید تشخیص داد. در این صورت، اگر می توان ماسوره را دوباره پیچید، این کار را انجام دهید. در غیر این صورت، کل موتور باید تعویض شود.

دستگاه ضعیف کار می کند

فاصله بین کربن و چاقو تنظیم نمی شود: اگر فشار فنر کربنی عقب کافی نباشد جرقه ایجاد می شود و آرمیچر گرم می شود، برای جلوگیری از این مشکل باید فنر کربنی کشیده و فشار آن را تنظیم کرد. .

بازو نیمه سوخته است: اگر سیم پیچ بازو نیمه سوخته باشد باید تعویض شود. نمایندگی لوازم خانگی بوش در ایران

کویل های میدان نیمه قابل احتراق هستند: کویل های میدان به ندرت آتش می گیرند، اما فقط تحت بارهای سنگین و کار بی وقفه. پس از سوختن آرمیچر این قطعه نیز می سوزد، در این صورت اگر سیم پیچ را نمی توان پیچید، کل موتور باید تعویض شود.

در طول کار جاروبرقی ما، جرقه و دمای بالا بین تیغه های کربن و کلکتور ایجاد می شود.

زغال سنگ کثیف است: تمیز کنید و در صورت اتصال کوتاه تعویض کنید.

اسلحه سوخته است: در صورت سالم بودن اخگرها و تیغه جمع کننده، کلاف های کلاف باید سوزانده شوند. برای اطمینان می توانید جریان موتور را اندازه گیری کنید. اگر بیش از حد مجاز بود، سیم پیچ ها باید دوباره وصل یا تعویض شوند.

هنگام روشن کردن جاروبرقی، فیوز منفجر می شود

اتصال کوتاه بین سیم های رابط وجود دارد: سیم های رابط را بررسی کنید. به جعبه ترمینال مراجعه کرده و مشکل را برطرف کنید.

کلید اتصال خراب است: در صورت لزوم تعمیر و در صورت لزوم تعویض کنید.

موتور سوخته است: در نتیجه کار مداوم و به مرور زمان عایق کابل های موتور از بین می رود و کابل ها کوتاه می شوند. پس از تعیین عیب، سیم پیچ را تعویض یا تعویض کنید.

قدرت مکش جاروبرقی را کاهش می دهد.

کیسه زباله ممکن است پر باشد: کیسه را خالی کنید تا قدرت مکش جاروبرقی افزایش یابد.

فیلتر موتور کثیف است: فیلتر موتور را که معمولاً از پارچه فشرده یا اسفنج ساخته شده است، به صورت دستی تمیز کنید.

هوا از شیلنگ اتصال عبور نمی کند: شیلنگ را از دستگاه جدا کرده و دستگاه را روشن کنید. اگر دستگاه مکش کافی ایجاد کند. مشکل از شلنگ است، باید کاملا تمیز شود، اگر باز هم کار نکرد، باید شیلنگ سوراخ شود و باید تعویض شود.

جارو برقی با روشن شدن صدایی قابل شنیدن تولید می کند.

بوستر شل است یا یکی از یاتاقان ها آسیب دیده است: اگر ورودی در حال حرکت باشد و پیچ تنظیم کننده مجرای هوا شل باشد، یاتاقان ها از بین رفته اند. هر از گاهی صدایی به گوش می رسد که در این صورت باید پیچ ​​را سفت کرد و یاتاقان ها را تعویض کرد.

خلاء با ارتعاش کار می کند

پایه های لاستیکی موتور شل یا آسیب دیده اند: پایه های موتور را در دو قسمت بررسی کنید، در صورت شل بودن آنها را سفت کنید. اگر هر یک از آنها آسیب دیده است، آنها را تعویض کنید.
 

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی